//Dance With Me
Sunday 5 August 2012 | 18:19 | 0 comments

hihokk , hari nii anim penat betul pergi shopping beli barang raya kat tanjung malim . sampai lenguh lenguh kaki aku . sumpah terliur aku tengok anak buah aku minum air vitagen . tapi tak apa, aku sabar je . haha -,-'
by the way sebelom pergi tanjung tadi aku sempat lah posing posing sikit . hehe :) nah amik ! 


hehe , kan anim cakap . anim tak lah secantek korangg . i'm just a simple girl ! okay ? ^^
anim nak bagi sikit biodata anim kat korang ea . baca tau , jangan tak baca ! 

> Nur Farahanim binti Yusop
> anim , farah , mok , moi
> 15 tahun 2012
> felda trolak utara 35600 sungkai perak, darul ridzuan
> 22.06.1997
> hospital tapah
> kuey tiaw goreng & nasi ayam
> teh ais & jus carrot susu
> Sek Men Keb Trolak Selatan
> Candidate PMR 2012
> merempit petang petang :D
> Doktor
> anak bongsu daripada 4 orang adik beradik
> 6 orang abang & kakak tiri
> anak yatim , tinggal dengan mak
> seorang yang manja , tak sombong , nakal & lain lain
> is TAKEN by Muhd Syaziefie :)


* abang sayang saya *


sampai nii je lah yang anim boleh introduce kat korangg , kalau nak kenal lebih rapat lagi , meh ler jumpa sendiri dengan anim . okay . babai and selamat petang :) 

Older Post | Newer Post

Hello, Readers! Welcome To My Ugly Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Goodies

Put Your Cbox (:


Template By FarhaniChakss
Background By Nabiyha
The Cute Sidebar Image By Ienaz
And Cute Header By Balqis