//Dance With Me
luahan hati sendiri :")
Sunday 5 August 2012 | 00:42 | 0 comments

hai hai , dah lama tak update blog kan ? aii maklum lah , semenjak tak ada laptop/netbook ni , susah sikit nak update blog . selalu nya pakai phone je nak online facebook  . hu :3 
first thing yang anim nak cerita , 1/08/2012 hari rabu hari tu . anim ade exam trial PMR . gementar gila kot . hehe :D tapi tak ape . sebab ni baru percubaan . yang sebenar dalam bulan 10 . so anim ade masa lebih kurang dalam dua bulan je lagi . so I hope , I can do the best of the best ! hehe :) Insyaallah . Semua tu bergantung daripada doa dan usaha kita sendiri kan ? betul tak . hope kengkawan anim pun boleh buat yang terbaik ! GOOD LUCK ^^ . 
perkara kedua yang anim nak cerita ialah tentang kawan baik anim tapi tu semua tak lama sebab kami ada sikit salah faham . hmm , sedih betul . tapi nak buat macam mana , dia dah ada kawan baru sampai kami pun dia tak heran dah . tak apa lah , Hope dia bahagia dengan kawan baru dia . Tapi yang anim tak puas hati sebab dia tak pikir , selama ni siapa yang tolong dia time dia Break dengan boyfriend dia ? siapa yang tolong dia time susah ? tapi sekarang ape yang kami dapat dari dia . Dapat apa ? KEKESALAN SEBAB PENAH TOLONG DIA DULU ? hmm , hanya Allah je yang tahu kan , anim sedar semua orang pernah buat salah . semua orang pernah buat DOSA , dan semua orang tak sempurna , Anim tak nak bandingkan diri anim dengan orang lain , sebab anim sedar . anim pun tak lah sempurna . anim pun pernah juga buat salah dekat semua orang . :'( hmm 

<-- kau kawan aku , aku sayang kau , disebabkan kau umur from 2 aku dah anggap kau macam adik aku sendiri . walaupun kau muda dari kami , kami tetap layan kau macam kawan kawan sebaya dengan kami . aku tak nak kehilangan kau macam dulu . sampai nangis nangis kau telefon aku sebab mak kau and mak aku marah marah kita . time tu aku tahu , aku yang salah . and time tu jugak lah PERSAHABATAN kita hampir putus kan ? :'( , mesti kau ingat lagi kan peristiwa malam tu . Aku minta maaf ~ 


 kau pun kawan aku . aku pun sayang kau juga , kau selalu bagi nasihat kat aku kalau aku buat salah . aku pun nak minta maaf sebab aku banyak buat kau sakit hati dengan perangai aku . kau sama form dengan aku , so senang lah kau nak bagi advise kat aku pasal pelajaran , maklumlah kau pandai daripada aku , tapi kadang kadang kau memang suka buat aku marah . :3 huu . tapi tak apa lah sebab aku ni memang jenis tak suka marah marah orang , hope kau tahu :) --->






<--- aku nak minta maaf dekat korang sebab aku banyak buat salah . maklum lah , semua orang pernah buat salah . aku hanya insan yang lemah . hanya mampu buat salah . jadi , aku nak minta maaf sangat sangat dekat korang ! hope maafkan aku . 

To Amera : aku dah lama maafkan kau walaupun kau tak minta maaf kat aku , aku jujur selama aku kawan dengan kau , aku ada juga sakit hati dengan perangai keras kepala kau tu , tapi aku tak kesah . sebab aku dah maafkan kau . :') 

To Yusmin : aku nak minta maaf kat kau sebab aku banyak sakitkan hati kau . and aku pun dah maafkan kau walaupun kau tak minta maaf kat aku , okay ? aku tak pernah nak cuba bermusuh dengan kau . hope kau tahu tu , :')


" okay , aku sentiasa sayang kat korangg , korang sahabat aku sampai bila bila " 

Older Post | Newer Post

Hello, Readers! Welcome To My Ugly Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Goodies

Put Your Cbox (:


Template By FarhaniChakss
Background By Nabiyha
The Cute Sidebar Image By Ienaz
And Cute Header By Balqis