//Dance With Me
unknow :')
Sunday 18 November 2012 | 12:50 | 0 comments

dah lama juga aku tak ziarah blog aku . maybe dah besawang lah kot . hehe :) aku nak bagi tau , kepada sesiapa yang dah baca blog aku sebelum ni , sila abaikan apa yang aku dah tulis pasal mamat tu yer ! aku memang dah tak ada apa apa hubungan dengan mamat tu . buat sakit hati je . aku betul betul menyesal kot sebab kenal dia . :'( hanya Allah je tau macam mane rasenya sakit hati aku ni . hmm . kalau boleh aku nak je hilang ingatan . tapi nak buat macam mane , keadaan tak mengizinkan . huhu .
biarkan lah , yang lepas biarkan lepas . sekarang aku nak story pasal keadaan aku yang sekarang pulak . hehe :'D .aku dah mula happy dengan pasangan aku sekarang ! fuyoo , tak kahwin lagi dah cakap pasal pasangan . bak kata orang , bersayang sayang sekarang tak mungkin akan kekal . betul tak ? tu yang aku dengar je . kalau tak betul aku tak tau la pulak kan . hee -.-"
aku malas nak story pasal pasangan aku sekarang . aku cuma nak cakap yang aku betul betul happy dengan dia . aku rasa dia je yang paham aku sekarang ni . bukan maksud aku nak cakap yang lain tak paham aku , cuma aku rasa kurang yakin dengan yang lain tu . hope paham lah ye :') 
actually nye aku malas nak tulis panjang panjang , sebab aku sekarang ni online kat cc je . maklum lah , lappy tak ada , phone pulak cikai je . tapi tak apa , kita kena syukur dengan apa yang kita ada . <3  so , sampai sini je lah , next time aku akan story lagi . tata :'D 

taken by : Mohd Faizol Daneal :)

Older Post

Hello, Readers! Welcome To My Ugly Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Goodies

Put Your Cbox (:


Template By FarhaniChakss
Background By Nabiyha
The Cute Sidebar Image By Ienaz
And Cute Header By Balqis